Reklamace zboží
Nabízíme jen nové a nenošené produkty, abychom našim zákazníkům dopřáli nejvyšší možnou kvalitu. Pokud se i přesto najde na produktu chybička, vždy nás to zamrzí, ale vše se dá napravit.
Veškeré reklamace se vždy snažíme vyřizovat v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
V případě, že se jedná o vadu, kterou lze odstranit, bude vada včas a řádně odstraněna. Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit, bez zbytečného odkladu Vám zboží vyměníme za zcela nové nebo Vám vrátíme peníze.
Reklamovat zboží je možné pouze v případě, že bylo zakoupeno z e-shopu www.nebshop.cz ne z kamenné prodejny nebo jiné stránky. Zboží, které nebylo zakoupeno u nás bude automaticky odesláno zpět s poplatkem za zpracování (dobírkou) 200 Kč.
Jak nám poslat zboží
1. Vrácení pomocí Zásilkovny
• Vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a spolu s fakturou ho zabalte se zbožím, které chcete reklamovat
• Balíček zaneste na kterékoli výdejní místo Zásilkovny
• Na pobočce nadiktujete náš jedinečný kód 93244544
• Zaměstnanec pobočky si vytiskne štítek pro přepravu a vy obdržíte potvrzení o jeho přijetí
• Za několik dní vám přijde e-mail, o přijetí balíčku a zpracování reklamovaného zboží
2. Vrácení přes vámi vybraného přepravce na vlastní náklady
• Vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a spolu s fakturou ho zabalte se zbožím, které chcete reklamovat
• Balíček pošlete na adresu:
Infinity Obchod s.r.o.
Soblahov 594
913 38 Soblahov
Slovenská republika
• Od přepravce si nezapomeňte zeptat potvrzení o zaslání balíku
• Za několik dní vám přijde e-mail, o přijetí balíčku a zpracování reklamovaného zboží