Jak nás můžete kontaktovat?
Rádi Vám odpovíme na otázky, které nám můžete poslat po kliknutí na daný odkaz v sekcích. Každý odkaz je spravován týmem zodpovědných lidí, kteří Vám rádi pomohou rychle a efektivně.
Prosíme Vás, používejte JEDNU metodu kontaktu. Kontaktování několik odkazů pro tentýž dotaz může zapříčinit zpoždění odpovědi pro Vás i ostatní zákazníky.
Jaké informace budeme potřebovat?
K urychlení a vyřešení Vašeho požadavku nám pošlete například: jméno zákazníka, e-mailovou adresu, fotky reklamovaného zboží nebo dotaz, na který potřebujete odpovědět.
Další otázky?
Kontaktujte náš tým podpory zde:
OBECNÉ INFORMACE
- Jak dlouho trvá doručení zásilky a kolik stojí?
- Jaké jsou možné způsoby platby na e-shopu?
- Jak si mám založit účet v e-shopu?
- Jaké výhody plynou z registrace v e-shopu?
- Jak si mám vybrat správnou velikost?
- Co mám dělat když chci vrátit zboží, které mi bylo doručeno?
e-mail: [email protected]
tel: +420 702 762 226
STAV MÉ OBJEDNÁVKY
- Jak mohu zaplatit za svou objednávku
- Kde je moje objednávka?
- Jak mohu změnit mou adresu doručení?
- Můžu změnit položky v mé objednávce?
- Jak můžu sledovat svou objednávku?
- Potřebuji zrušit svou objednávku, je to možné?
- Nikde jsem nedostal/a potvrzení své objednávky. Jak můžu zkontrolovat, zda byla objednávka zadaná správně?
- Dostal jsem e-mail, že moje objednávka byla zrušena. Proč?
- Dostal/a jsem jiné produkty než jsem si objednal/a.
- Dopravní společnost nedodala mojí objednávku. Můžete mi pomoci?
email: [email protected]
STAV MÉ REKLAMACE
- Můžu zakoupené zboží vyměnit?
- Můžu zakoupené zboží vrátit?
- Můžu vrátit i použité zboží?
- Jak mám postupovat pokud se rozhodnu zboží vrátit nebo reklamovat?
- V jakých případech již není možné zboží vrátit?
- Jakým způsobem mi bude vrácena uhrazená částka?
- Dostanu své peníze hned zpět?
- Obdržel jsem vadný/poškozený produkt.
Otevírací hodiny:
Pondělí - Pátek | 8:00 - 16:30 hod. | Polední přestávka: 11:30 - 12:30 |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno | |
Svátky | zavřeno |